folk kan inte bete sig normalt!!

Hej vaknade nyss hemma hos älskling är jätte trött idag. Igår var det kaos vi gick inte in för vi började ställa oss i kö vid halv 10 så det var helt lungt och sådant, men vid 11 så stod vi fortfarande i kön och då hade det kommit massa idioter som stod och tryckte på en, jag hade en som tryckte fam mig och en som tryckte bak mig samtidigt så jag blev nästa till mos :). Sen hade dom 1!!! ordningsvakt och typ 500 ungdomar som var fulla. Men sen kom polisen och då pallade inte jag och älskling det mer så då åkte vi hem käkade lite och sen tittade vi på en film men jag somnade innan filmen var slut, hiihhi mysigt. Men nu ska vi ner och äta chingeling.. <3

Söta älskling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0