godnatt

Hej har gjort klart matten och annat skit ska snart lägga mig ska bara snacka en liten stund med älskling tror jag om jag inte hinner somna innan han ringer :/ (seg pojkvänn) Imorgon blir det skola, idag var jag ute med benny (hunden) och fotade lite , men eftersom kameran är där nere tror jag så fixar jag allt det där imorgon :) Men tänkte gå och borsta tänderna nu sen lägga mig i min varma säng och sova lite :)
Imorgon ska jag titta på ett nytt gymnasium cyber, får se hur den är sen blir det att sick in sitt gymnasium val :) SKIT NERVÖS men kommer nog kännas bättre efter man gjort det :)
Men ska sova nu puss haj :)
bild på jag och älskling som har snart ett år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0