hello

Hej sitter med älskling här i min säng, vi chillar och snackar och jag bloggar! Idag efter skolan så tog vi lite bilder haha dom är cp lägger nog upp några av dom som en Gif, får se hur det blir. Sen efter det så stack jag och viktor hem till mig och tittade på glee! :) Sen åt vi och sedan gick vi till videobutiken och handlade massa gott godis :) och tittade på en skit bra film vet inte vad den heter :P men den var sjukt roligt :)
Nu ska jag vara lite sociall mot älskling :)

Jag och älskling i skolan :)




här är en rolig gif :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

vilken gullig bild på dig och din kille! :)

2012-02-19 @ 16:46:48
URL: http://rebeccaalind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0