Sorry

hej sorry att jag inte bloggade, men när jag hade färgat klart mitt hår skulle jag träffa nicole och anna men min mamma var sen som vanligt så fick stressa :) så jag han inte blogga. Igallafall är hemma nu från en mysig dag med Anna och Nicole saknat dom jätte mkt :) och sen kan jag säga att jag är jätte nöjd med mitt hår! tycker om det jätte mkt.
Just nu sitter jag vid datorn och lyssnar på hur mkr det blåser ute. Imorgon ska jag säga hejdå till min mamma och syster för dom åker till New York i en vecka sen ska jag till älskling en stund sen blir det hem till mormor och äta :)
Men nu ska jag sluta skriva chingeling. :)

Mitt hår :)

Före



Efter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0